torstai 6. tammikuuta 2011

Toppakassi tuli kotiin ja meni joogaan


Viime vuonna haaveilin Chanelin toppakassista, mutta hyvä vaihtoehto kymmenesosalla Chanelin hinnasta löytyi viime viikolla Cellinin alesta! Designers Remix Collectionin kassissa plussa ovat myös pitkät olkaimet, jotka ovat kätevät joogakassissa, millaisena toppapussukka tällä hetkellä pääasiassa palvelee.

Kassi onkin viime päivinä päässyt ulkoilemaan ahkerasti, koska olen taas päässyt joogaan kiinni pienen joulutauon jälkeen. Olen testannut vuoden aluksi myös itselleni uutta joogasalia, Moolaa, joka on viiden minuutin kävelymatkan päässä kotoa, melkein kuin Madonnalla!!

Tunnelma eiralaissalissa on ihanan zen ja samalla tyylikkään kotoisa. Tunneilla on sopivan väljää ja ohjaajat ehtivät korjata kaikkien liikkeitä. Hot joogaan (jota muuten löytyy myös Moolankin valikoimasta) hurahtaneena en ollut pitkään aikaan testannut astanga-joogaa, mutta sekin tilanne korjaantui eilen Moolassa kärsivällisen opettajan avustuksella. Ja kyllä, joogaohjelmaani tulee ehdottomasti uusi laji! Harjoituksen vaikutukset tuntuvat vielä tänäänkin juuri sopivasti oikeissa paikoissa. Täältä tullaan bikinikunto!! :)

4 kommenttia:

  1. Uh, tosi ihana laukku, itsekin olen haaveillut vähän paremmasta urheilukassista, Tällä hetkellä mennään kangaskassilla : )

    VastaaPoista
  2. Olen ehdottomasti sitä koulukuntaa, että urheilukassissa pitää olla sitä jotakin, mutta monestihan sitä löytyy myös kangaskassista :)

    P.S kävin kurkkaamassa sun blogia ja näytti ihanalta! Sait täältä uuden lukijan :)

    VastaaPoista
  3. Tuo Moola on kyllä Ullanlinnassa. Eira rajautuu Laivurinkatuun, eli Laivurinkadusta itään alkaa Ullanlinna. Eira kokonaisuudessaan rajautuu Tehtaankatuun, Telakkakatuun, Merikatuun ja Laivurinkatuun. Nih.

    Sori, oli pakko nillittää. Olen silti samaa mieltä; Moola on kyllä loistava ullanlinnalaissali.

    VastaaPoista
  4. Kiitos tarkennuksesta Eva, mä oon aina ajatellut Eiran Kaivarin, Tehtaankadun ja sitten sen rantatien väliin :)

    VastaaPoista