keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Työasu: Missoni


En tiedä, onko kaikilla muodista kiinnostuneilla ihmisillä lista asioista, jotka vielä joskus haluaisi omaan kaappiinsa. No minulla on ainakin - pitkähkö ja jatkuvasti päivittyvä ;)

Viime kesänä sain pyyhkiä vihdoin omalta listaltani yli Missonin bikinit :) Ihanan tuntuiset päällä - vähän kuin ei mitään! Mutta toimivat paremmin rannalla - tai puutarhatoimistossa - kuin vedessä. Jostain syystä materiaali/malli on nimittäin märkänä taipuvaista kiusalliseen valahteluun.. Missoni Mare -indeed.. no mutta toisaalta en ollut ostamassa pitkänmatkan uintiin tarkoitettua vermettä, vaan klassista kuosia ja itselleni ikonisia bikineitä :)

Ja kolmenkymmenen metrin työmatkalle jotain vähän peittävämpää.

Eh, voilà, työpäivä käyntiin juhannusruusujen tuoksuisessa toimistossa raparperiviilin ja maitokahvin kera ♥

3 kommenttia:

  1. Juu, on lista :-) Siihen tulee jatkuvasti uusia asioita kun sesongit / trendit vaihtuvat. Ja toisaalta myos toisia tippuu pois kun kasvaa niiden haluamisesta ulos.. Ja osa on sellaisia ikuisuuslistalaisia jotka eivat lahde muuten listalta kuin silla etta hankkii ne! Minun listallani on mm. Birkin ja Puccin rantakaftaani. Ehka myos viela Bottega Veneta vaikka olen sen suhteen vahan kiikun kaakun. Ja Chanelin J12!

    VastaaPoista
  2. Ihan sama juttu! :) ja samoja haaveita, Birkin ehdottomasti. Olen jopa ajatellut niin, että mielummin kuin kihlasormuksen haluaisin joskus kihla-Birkinin, nimikirjaimila ja päivämäärällä ;)

    Ikuisuuslistalla on itse asiassa tällä hetkellä aika paljon laukkuja ja J12, toki! Munkin Bottega Veneta innostus alkaa olla vähän hiipumassa, ehkä se Knot kuitenkin, en tiedä.. laukuista Lady Dior houkuttaisi myös kovasti tai Granville, joka olisi ehkä enemmään mun tyylinen. Ja sitten osastoa "ainahan sitä saa haaveilla" Goyardin matkalaukut, ehkä kolmen sarjana :)

    Olen myös miettinyt, että mikähän jalokivitalo edustaisi eniten mun tyyliä, ehkä Van Gleef & Arpels. Eli joskus jotakin sieltä jotakin :) nyt vintagekorut ja pukukorut yleensäkin riittävät onneksi ihan loistavasti! ;)

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa ihan minulta:D Samanlainen lista korvan takana ja sieltä löytyy juurikin Missonin bikinit ja Puccin kokouimapuku:D
    J12 olen vähän kasvanut ulos, vaikka ihastelen sitä kovasti muilla. BV:n knot minulla tulee olemaan omissa häissäni (haha, eipä minua siis ole vielä edes kihlattu). Niin ja tietysti se Birkin:)

    VastaaPoista